A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Нестерівський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Про адаптацію учнів 1 класу до навчання в НУШ

Дата: 13.10.2020 09:33
Кількість переглядів: 7782

Нестерівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Маньківської районної ради Черкаської області

 

НАКАЗ

 

с. Нестерівка

 

від 13 жовтня 2020 року                                                                                          № 87 - ос  

Про адаптацію учнів 1 класу

до навчання в НУШ

       

  На виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»), Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018, згідно з планом роботи школи на 2020/2021 навчальний рік  протягом вересня вивчався процес адаптації учнів 1 класу в НУШ.

Дане дослідження проводиться з метою визначення рівня адаптації дитини та вибору адекватних засобів психолого-педагогічної допомоги, щодо попередження розвитку психоемоційних і соматичних розладів.

Для досягнення цієї мети були поставлені завдання:

  • визначення характеру психологічного комфорту учня у класі, його емоційного стану;
  • дослідити ефективність навчальної діяльності, засвоєння шкільних норм поведінки, успішність соціальних контактів.

В досліджені брало участь 5 учнів – класний керівник Рудь Наталія Семенівна.     

Для дослідження використовувалися наступні діагностичні методики:

  1. Діагностика уявлень про школу, адекватній майбутній навчальній діяльності (бесіда про школу, заняття знайомство дітей):
  • вищий рівень 5 учнів (100%);
  • середній рівень не виявлено (0%);
  • низький рівень не виявлено (0%).
  1. Тест Керна-Йерасика на визначення функціональної готовності дітей до шкільного навчання.
  1. тест «Малювання чоловічої фігури по пам’яті»:
  • високий рівень не виявлено (0%);
  • середній рівень 5 учнів (100%);
  • низький рівень не виявлено (0%).
  1. тест «З малювання групи крапок»:
  • високий рівень 1 учень (20%);
  • середній рівень 2 учнів (40%);
  • низький рівень  2 учнів (40%).
  1. опитувальник Керна-Йерасика (вербальна частина)
  • високий рівень не виявлено (0%);
  • середній рівень 3 учнів (60%);
  • низький рівень  2 учнів (40%).
  1. Методика І. Аргінської «Малювання намиста»:

Перший рівень – не виявлено (0%);

Другий рівень – 2 учня (40%);

Третій рівень – 3 учня (60%);

Четвертий рівень – не виявлено (0%).

  1. Методика Д. Б. Ельконіна «Графічний диктант»:
  • високий рівень 1 учень (20%);
  • середній рівень 4 учнів (80%);
  • низький рівень   не виявлено (0%).
  1. Методика «Переплетення ліній» - на увагу:
  • високий рівень 1 учень (20%);
  • середній рівень 3 учнів (60%);
  • низький рівень   1 учень (20%).
  1. Методика 10 слів Венгера:
  • високий рівень 3 учнів (60%);
  • середній рівень 1 учень (20%);
  • низький рівень   1 учень (20%).
  1. Соціометрія «Два будиночка» брало участь 5 дітей:
  • Популярні діти 5 учнів (100%);
  • Ізольовані діти – не виявлено (0%);
  • Відкинуті діти – не виявлено (0%).
  1. Тест Р. Теммл, М. Доркін, В. Амен на виявлення рівня тривожності дітей:
  • Високий рівень тривожності – не виявлено (0%);
  • Середній рівень тривожності 1 учень (20%);
  • Низький рівень тривожності – 4 учні (80%).

Отже, більший відсоток дітей адаптувалися до умов навчання в школі. Той відсоток дітей які показали низькі результати, та деякі учні з середнім рівнем адаптації потребують більш детального обстеження та участі у розвивальних заняттях або індивідуальні роботі з психологом.

 

НАКАЗУЮ:

  1.Заступнику директора з НВР Кривді Л. А.:

1.1 Протягом навчального року забезпечити створення належних умов щодо реалізації Державного стандарту початкової школи та Концепцією Нової української школи;

  1.2 Проводити  роз’яснювальну роботу щодо впровадження державної політики у сфері освіти, основних ідей реформи.

  2.Практичному психологу Шевченко В. С.:

  2.1 З метою впровадження нового Державного стандарту початкової освіти забезпечити досягнення умов партнерської взаємодії усіх учасників освітнього процесу, залучення батьків до навчально-виховних заходів, конструктивної взаємодії учителів;

2.2 Постійно проводити консультаційну роботу з  класним керівником 1 класу та з батьками;

2.3 Групові корекційні заняття  з розвитку уваги, пам’яті, мислення, уяви. «Розвиток психічних процесів учнів 1 класу»;

2.4 Брати участь у проведенні батьківських зборів «Психологічна готовність дитини до школи. Особливості психологічного розвитку молодшого шкільного віку»;

2.5 За потреби проводити індивідуальні заняття з учнями.

3. Голові методичного об’єднання вчителів початкових класів Барановій Л. І. обговорити результати адаптації учнів 1 класу в НУШ на черговому засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів.

4. Класному керівнику 1 класу Рудь Н. С.:

4.1. Протягом року уважно підходити  до організації освітнього процесу першокласників;

4.2. Оцінювання результатів навчання здійснювати заохочувально словесною оцінкою;

4.3. Підтримувати постійний зв'язок з батьками;

4.4. Дотримуватися Державних санітарних правил і норм  щодо організації освітнього процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01).

5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Кривду Л. А..

 

              Директор школи                                                            Олександр МУКОВІЗ

 

                             З наказом ознайомлені:                                                 Людмила КРИВДА

                                                                                                                         Валентина ШЕВЧЕНКО

                                                                                                                          Наталія РУДЬ

                                                                                                                          Людмила БАРАНОВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора