A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Нестерівський заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Протокол 3

ПРОТОКОЛ № 3

засідання педагогічної ради

Нестерівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів,

 яке відбулося 09 листопада 2020 року

Голова педради: Муковіз Олександр

Секретар: Маціпура Світлана

Присутні: 16 педагогічних працівників.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

      1. Про здійснення навчання з використанням дистанційних технологій

І.СЛУХАЛИ:

Директора школи Муковоза Олександра, який повідомив, що відповідно до Постанови КМУ від 22 липня 2020 року №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», протоколу від 06.11.2020 №41 п.1 п.п. 21 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, протоколу від 09.11.2020 №30 п.2 місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, наказу відділу освіти від 09.11.2020 року № 127 - ос «Про здійснення навчання у закладах освіти району з використанням дистанційних технологій» та інформацією про призупинення відвідування закладу освіти здобувачами освіти з 09 по 22 листопада 2020 року й переходом на дистанційне навчання.

І. ВИСТУПИЛИ:

Кривда Людмила, заступник директора школи з навчально – виховної роботи, зазначила, що у відповідності до ст. 9 Закону України «Про освіту», ст. 15 Закону України «Про загальну середню освіту», наказів МОНУ від 25.04.2013 № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» ( Із змінами, внесеними згідно з наказами МОН України від 01.06.2013 № 660, від 14.07.2015 № 761), від 23.04.2019 року № 536 «Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти», листа МОН України від 22.01.2015 року № 1/9 - 26 «Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» школа на період карантину може перейти на дистанційну форму навчання з метою виконання навчальних програм. Заступник директора з навчально - виховної роботи, підтримала пропозицію про перехід у режим дистанційного навчання та зазначила, що вчителям необхідно підготувати матеріали для опрацювання та завдання для учнів відповідно до календарного планування з предметів, розкладу уроків та інформувала про оцінювання школярів в умовах карантину. Присутні опрацювали рекомендації для закладів освіти усіх типів та форм власності щодо організації освітнього процесу в умовах карантину.

Кривда Людмила для ефективної організації освітнього процесу рекомендувала використовувати дистанційне навчання за допомогою різних інструментів: електронної пошти, Viber, Messenger, GoogleMeetGoogleClass, блогів, відео уроків, веб - сервісів, електронних, інтерактивних, мультимедійних підручників,віртуальних екскурсій (лабораторії, у т.ч. цифрових (https://dixi.education/), практикуми, бібліотеки, школи, вікторини (Quizizz), гіпермаркетів знань (сторінками Вікіпедії), студій онлайн – освіти EdukationEra (https://www.ed-era.com/), тесторіумів (OnlineTestPad), відео конференцій (конференції реального часу в онлайн – режимі, дозволяють проводити заняття у «віддалених класах» із використанням унаочнення) тощо.

Шевченко Валентина, педагог - організатор, яка розповіла, що дистанційне навчання – форма організації і реалізації освітнього процесу, за якого його учасники ( об’єкт і суб’єкт навчання) здійснюють навчальну взаємодію.

Перевеза Олег вчитель Захисту України, трудового навчання та фізичної культури, ознайомив присутніх з основними інструментами в дистанційному навчанні та їх короткою характеристикою (електронна пошта, форум, чат, відео конференція, блог, середовище Classroom, тощо). Було відзначено, що соціальні мережі та Viber дозволяють створювати закриті групи, чати, обговорення тем, завдань, проблем, інформації.

Олійник Людмила, вчитель початкових класів, зупинилась на специфіці інтернет – навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, інтернет – ресурсах і послугах, впливає на способи відбору і структуризації змісту, способи реалізації тих чи інших методів та організаційних форм навчання, що суттєво впливає на функціонування всієї системи.

Муковіз Олександр, вчитель інформатики, продемонстрував перелік джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організації дистанційного навчання. Варто враховувати і те, що у деяких учнів відсутні комп’ютери та ноутбуки, тому з ними можна налагоджувати лише телефонний зв'язок та надавати консультації для виконання.

І. УХВАЛИЛИ:

1. Заступнику директора з навчально - виховної роботи Людмилі Кривді:

1.1. До 09.11.2020 року організувати інформування учасників освітнього процесу щодо заходів запобігання поширенню коронавірусу, проявів даної хвороби та дій у випадку захворювання та розміщення відповідної інформації на сайті школи.

1.2.До 09.11.2020 року довести до відома педпрацівників, що згідно з рекомендаціями МОН України щодо організації освітнього процесу в умовах запровадження карантину, навчальний матеріал може бути освоєний за рахунок самостійного опрацювання, засобів дистанційного навчання, тощо.

2. Педагогічним працівникам закладу загальної середньої освіти:

2.1.Виконання освітніх програм закладу освіти, провести шляхом організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, що не передбачає відвідування закладів освіти її здобувачами, а також виконання іншої роботи (організаційно – педагогічної, методичної, наукової тощо), внести необхідні зміни до календарно – тематичного планування.

Упродовж карантину

2.2. Забезпечити засвоєння учнями навчального матеріалу за рахунок:cамостійного опрацювання та дистанційного навчання (соцмережі, месенджери, телефонний зв'язок).

2.3. Організувати щоденне навчальне спілкування з учнями

Упродовж карантину

2.4. Здійснювати індивідуальну допомогу учням через телефонний зв'язок, мобільні додатки.

У разі потреби

2.5. Надавати завдання учням на шкільному сайті, у групі Viber тощо у відповідності до розкладу уроків.

Упродовж карантину

    1. Проводити роз’яснювальну роботу з батьками та учнями щодо обов’язковості виконання завдань.

Упродовж карантину

2.7. Забезпечувати проведення інструктажів учнів із безпеки життєдіяльності щодо профілактики поширення грипу, гострих респіраторних захворювань, коронавірусу, дотримання правил техніки безпеки у телефонному режимі або через мобільні додатки.

Голова педагогічної ради                                            Олександр МУКОВІЗ

Секретар педагогічної ради                                        Світлана МАЦІПУРА

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора